vrijdag 15 april 2016

W.I.P.

Aan een nieuwe kleurplaat begonnen, nu met mijn Faber Castells Chromos. Dit is de linker kant want  de prent is te breed voor mijn scanner.
Er goed aan gedacht dat ik de rotsen schaduw gaf en de onderste donkerder maakte, die vangen de meeste schaduw en liggen er vast langer. De kikker heb ik iets rustig ingekleurd, hij hoef niet echt op te vallen.
Wat ik ook heel leuk vind is zelf kleuren maken, naast me liggen kladbriefjes en daar probeer ik veel uit. Vooral blenden met veel  verschillende kleuren en soms krijg je hele mooie kleuren die ik dan ook gebruik.
Waar ik ook heel lang mee bezig ben geweest zijn de water lelies. Ze bleven te roze tot ik me herinnerde dat Peta Hewitt zei: I'm so happy with my Ivory pensel. Die er dan ook gelijk bij gepakt en ja toen werd die roze kleur eindelijk minder roze.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten