vrijdag 23 december 2016

Wandboekje

Een tijd terug was er op de groep: Mixed Media een idee. Ieder die mee wou doen maakt een pagina en als dan alle pagina's binnen zijn dan maken we er een boekje van. Ooo dat vond ik een heel mooi en goed idee. Alleen.......ja ik was toen vaak zien, durfde dus niet mee te doen omdat ik dacht: dat krijg ik nooit voor elkaar. En ja dan moeten ze zo heel lang wachten. Jammer maar helaas, nee ik doe niet mee.

Toen kwam er over de groep: Jammer Fenny dat je niet meedoet maar ik maak wel een pagina voor je. En dat deed iedereen: HEEL LIEF......!!! Dus nee ik wou er toch niet een boekje van en mee maken, ik wou het vaak kunnen zien.

Een canvas van 50 x 50 cm gepakt, in de verf gezet. Een sjabloon, een grote erbij en daar een achtergrond mee gemaakt. Verder niets want die pagina's moesten uitkomen. Wel goed gelukt en de Divas van de groep vonden het allemaal een heel goed idee gelukkig.


1 opmerking: