woensdag 29 maart 2017

Canvas voor Elly



Maar ook doe ik nog wel eens iets anders dan kleuren. Al jaren en jaren krijg ik prachtige, volle dozen met mixed media spullen van Elly Vitullo. En ik wou eens iets terug doen. Nu hoef ik haar geen spulletjes te zenden, ze heeft er meer dan genoeg. Dus ja wat dan?? Tot ik deze, nog mooi witte, canvas vond.
De crazy birds van Tim Holtz erbij, gestanst en canvas geverfd, beplakt enz. De tekst ballontjes heb ik zelf getekend, nah nog wel leuk ook.
En......Elly vond het heel leuk en ja daar doe je het  voor toch??


2 opmerkingen:

  1. Beautiful canvas. I just got the Tim Holtz birds but have not used them yet. You are inspiring me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. And again: Thank you dear Verna. And the Tim Holtz birds, yes I have them to. They are also cute and so great to make .....Ehh someting with it. Have fun with the birds dear Verna.
    Also great that I inspire you, feels good.

    BeantwoordenVerwijderen