zaterdag 28 maart 2015

allemaal pennen

En nog een kaartje van LaBlanche, deze keer allemaal pennen. Maar ook weer met een techniek(je) Pennen met een Versamark pen bewerken en dan embossing poeder erop. Ik zou eerst allemaal goud doen maar dat werd met toch een beetje teveel goud. Toen zou ik het clear doen, ja zeker mooi niet. Pen gaf de kleur blauw aan, heel lichtblauw. Ik vond het nog wel kunnen maar niet voor alles, dus een nieuwe pen kopen? Ja dat denk ik wel.
Ooo ja de rand, die heb ik zelf getekend want ik vond het een beetje kaal erom heen, een stempel om het op te vullen heb ik niet, nah dan niet een randje zelf doen is toch ook niet zo heel gek.
 
 

2 opmerkingen:

  1. I like it and of course, your doodling design around the edge looks cool too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you Verna and the blue penn's sould be clear but my clear pen makes it blu so I orderd a new one. Maybe the old one is empty??

    BeantwoordenVerwijderen