dinsdag 10 maart 2015

Brusho met "steampunk"

Vandaag weer eens een stempelkaartje gemaakt, een stempel van La Blanche. Nee ik ben niet helemaal tevreden over de afdruk, een beetje vaag. De kaart is groot, 16.5 x 16.5 dus best veel ruimte maar met brusho is dat niet erg....Kleuren die ik heb gebruikt: Sandstone, Cobalt blue, Lime green. Eerst de afdruk daarna brusho en dan water natuurlijk. Werd niet helemaal naar mijn zin, afdruk maar wat inkleuren, en ja dat was wel leuk maar nog niet wat ik wou. Ach dan nog wat brusho en water? Waarom niet, dat gedaan en jaja toen werd ik tevreden...! Brads erbij (gekregen van Elly in een pakket): Helemaal tevreden....
 
 

2 opmerkingen:

  1. Great background with the Brushos and lovely card too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you Verna but I was not so happy with the stamp as it looked on the card. Now I know that I have to use Versafine and not Stazon......

    BeantwoordenVerwijderen