dinsdag 1 december 2015

Einde van mijn Kever

Tsja aan alles komt een end en ook aan het bezit van de kever. Destijds had ik een verloofde die graag in de lucht hing en ik wou graag op stap. Dus auto gepakt en maar eens kijken waar hij (mijn verloofde) nu weer rondhing. Snel gevonden maar niet goed gekeken.....Destijds had ik nog niet een mobieltje dus kon ik mijn verloofde niet bellen, probeerde met de koplampen aandacht te trekken maar nee hoor,  geen contact. Alleen het was wat glad op de weg, ik keek niet goed en hopla daar ging ik, op naar het bos. Met auto en al dus. Gelukkig nog net op tijd kunnen remmen en toen zag mijn verloofde me wel. Hij landde vlakbij me, ik sprong uit de auto, liep op mijn verloofde toe die heel hard begon te schreeuwen. "Doe dat ding op de handrem", hoorde ik...Te laat want de Kever ging het bos al in. Einde van de kever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten