dinsdag 1 december 2015

nieuwe stansen

Vaak laat ik mijn kerstkaarten niet zien omdat die met Kerst al de deur uitgaan maar ach voor deze twee maak ik een uitzondering. Irene had stansen in de verkoop en ik heb totaal niet van die dingen. Eerst ook geen idee wat ik ermee moest maar na uitleg snapte ik het wel dus overgenomen. En ik vind het heel, heel leuk om hiermee te werken. Heb dan ook een stapeltje gemaakt, zelfs met holografisch karton wat ook heel leuk is. Je denkt misschien dat het niet heel veel werk is maar wow die hele kleine ieniemini stukjes blijven graag zitten dus is het ........peuteren. Maakt niets uit, is en blijft heel erg leuk om op die manier kaarten te maken, tuurlijk met mijn nieuwe Cut'n'Boss.

1 opmerking:

  1. Wonderful work and love the holographic card stock you used too! I have some as well, but not much left as I used it all up. LOL

    BeantwoordenVerwijderen