vrijdag 8 januari 2016

Eerste scenery

Nu hier in het Noorden ook de zon scheen vandaag en de regen van vannacht alle ijzel weg heeft geregend dacht ik om ook maar eens een scenery te maken met een beetje lente. De stempel met bomen, achtergrond en riviertje is 1 stempel dus op zich al een klein beetje een scenery. Lammetje, eendjes en sprieten heb ik toegevoegd.
En ik heb dit op mat papier gestempeld, dus niet met mijn markers ingekleurd maar met mijn Karisma's. Even denken want ik heb ook geurloze terpentine gebruikt dus hier en daar wat donkerder, dan met de doezelaar en terpentine erover heen en verder. Kost wat tijd maar ach dan heb je ook wat. Plezier in ieder geval wel........


1 opmerking:

  1. What a pretty spring looking scene. Enjoy the sunshine my friend. We are getting snow and strong winds so this is a delight for me to see. Wish it looked like that here instead of a winter wonderland.

    BeantwoordenVerwijderen