woensdag 13 januari 2016

Stans kaart

Vandaag deze kaart afgewerkt. Ik had van de Kerstman/vrouw mooie stansen gekregen dus dan ook maar eens ermee aan de slag. Op een vierkante witte kaart de uit gestanste cirkel geplakt, daarna eronder de groene blaadjes. Of ik genoeg heb gedaan?? Geen idee. Op die blaadjes weer rode en 1 wit blommeke in het midden geplakt, met mijn lijmpistool dus zijn ze iets verhoogd opgebracht. Dan de vlinder stempelen en stansen en ook opplakken.
Of dit mijn "ding" is?? Ja eigenlijk wel, natuurlijk maak ik ook graag andere kaarten, maar je moet ook eens iets anders proberen toch?


4 opmerkingen:

  1. Dit is heel anders dan wat ik van je gewend ben meis. Wel mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Janneke dit is inderdaad heel iets anders maar ik wou ook weer eens iets anders. Dus nu maar eens met die Dies aan de slag gegaan, is leuk en wel plezier gehad. Dank je voor je compliment.

      Verwijderen