donderdag 3 november 2016

Vogels in de winter

Gisteravond hoorde ik dat er koude lucht aankomt, dus nachtvorst en brr koud weer. Gelijk dan ook maar aan de diertjes denken, wij hebben wel te eten en drinken...!! En ja daar maak je jezelf dan ook een voorstelling van natuurlijk. Roodborstjes en Koolmeesjes leken me wel geschikt om rondom het huis te hebben, een kleine eekhoorn ook.
Wat je jammer genoeg niet ziet is dat ik de sneeuw ook behoorlijk heb ingekleurd, met grijs en blauwgrijs. Hier en daar ook wat gedooide sneeuw gekleurd: water...
Maar de volgende keer ga ik de zon laten schijnen, dan kan ik spelen met en schaduw en kleuren in de sneeuw.


1 opmerking:

  1. Beautiful winter scene. No snow here in South Dakota but instead we are having unusually warm temperatures. A beautiful day here today. I hope your weather is wonderful as well. And, keep the pretty creations coming on your blog. I love them.

    BeantwoordenVerwijderen